:: My MemorY ::

By: Siti Nor Suzeana Mustfar

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]
Monday, 12-Mar-2007 12:25 Email | Share | | Bookmark
Satu Hari.. ^_^

Abg joe, kak jihan and Allyaa
Purely Allyaa
Two
View all 13 photos...
Assalamualaikum..


Tuesday, 16-May-2006 11:23 Email | Share | | Bookmark
my family..

Irah
Ma posing ke?
saya dan ma...
View all 12 photos...
Ibu.. ibu.. engkaulah ratu hatiku... bila ku berduka.. engkau hiburkan selalu.. ibu.. ibu..


Tuesday, 29-Nov-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Anak kucing CINTA

letak atas laptop
aduh nak jatuh plak
nk kish garfield ke cinta?
View all 10 photos...
ni la first appearance of anak kucing CINTA.. hehe. umo die baru je 23 hari. comei sgt heheh..uuhuh


Tuesday, 9-Aug-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
jln umah huda... ni before jaulah.. lupa nak letak..uhuhu

this set of legs
this set of hands
ketenangan itu...
View all 11 photos...
uKhuwaH KiTa~


Saturday, 9-Jul-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Alhamdulillah..pulangnya diriku..

ni kat melbourne uni lodge
depan trem pulak.. uhuhu
depan melbourne uni..
View all 78 photos...
Alhamdulillah... pulang jua sy dr perantauan.. ewah.. macam jauh je kan.. pergi canberra, melbourne dan sydney je.. bermusafir di bumi org ni banyak yang boleh dapat ambil mengajaran..

ada hadis yang driwayatkan oleh imam al-bukhari daripada Ibnu 'Umar r.a,beliau berkata: Rasulullah s.a.w telah memegang bahuku seraya bersabda:
hiduplah engkau di dunia seolah-olah engkau seorang perantau atau musafir lalu


kita boleh ambil pengajaran dengan hadith ni.. kita sebagai seorang hamba Allah hidup di dunia hanyalah sementara.. sebagai musafir sahaja.. sebagai musafir.. takde la kita nak kumpul harta banyak2 kan.. takde kita nak suka pada satu tempat itu lebih2.. sebab kitatahu, kita akan ke tempat lain.. iaitu akhirat.. alam yang kekal abadi.. wallahua'lam..

Ni la sedikit gambar2 spanjang pemusafiran... agak banyak actually.. nak letak semua nnti kang penuh pulak hehe


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net